הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

קייטרינג חלבי למהדרין

אם אתם בעלי זיקה ומסורת או דתיים המקפידים הקפדה גדולה על כשרות שירותי ההסעדה שלכם אנו בקייטרינג שף יהושע מציעים לכם שירותי קייטרינג חלבי כשר למהדרין.

קייטרינג שף יהושע, קייטרינג חלבי כשר למהדרין, בעל במטבח בעל סטנדרטים של כשרות ברמה הגבוהה ביותר, צוות מקצועי בעל הכשרה יסודית ומדויקת המקפידים על קלה כחמורה לאורך כל תהליך הכנת האוכל ורואים בחברת קייטרינג חלבי למהדרין אות ומופת של שירותי הסעדה איכותיים.

שף יהושע, הינו בוגר המוסד הקולינרי לשפים בהונגריה וכיהן בעבר כשף מלון קינג בהונגריה. שף יהושע, בעל ניסיון בזירה הבינלאומית ובעל התמחות במטבח האירופאי-אמריקאי. בנוסף לכל אלו הוסמך שף יהושע בכבודו ובעצמו לרב ומכאן ששירותי קייטרינג חלבי מהדרין שבמהדרין עומד בראש מעייניו. מטבחו של שף יהושע חלבי בלבד, אינו משלב מנות אחרות ואינו מאפשר שימוש אחר במטבח תוך הקפדה על כל כללי הכשרות הקיימים.

לפרטים על הקייטרינג הבשרי שלנו לחצו כאן!

קייטרינג חלבי מהדרין, טעים ומופלא

מי אמר שתפריט מהדרין לא יכול להיות מיוחד במינו? תפריט קייטרינג חלבי כשר למהדרין של שף יהושע גדוש באלמנטים מהמטבח האירופאי-אמריקאי, מציע לכם מנות מתאבנים, שלל גבינות, מרקים ומגוון סלטים עצום, מנות עיקריות בהגשה ייחודית הכוללות גם קישים, לזניות ופסטות איטלקיות אמיתיות, שילוב בין דגים מובחרים כמו סלמון לבין ירקות טריים, מאודים, לחמים ומאפים ריחניים אפויים במקום ועוד.

לקינוח תוכלו לבחור ממיטב קינוחי העונה שבתפריט, עוגות שוקולד, גבינה או פירות, שילובים קוסמיים בין פסיפלורה, שוקולד לבן או קרפ במילוי גנאש שוקלד מובחר, ואלו רבותי רק טעימות, מגוון הקינוחים שלנו גדול ואתם מוזמנים לבחור את אלו האהובים עליכם ביותר, לסיום האירוע המושלם שלכם.

שיתוף:

עוד באותו הנושא

שף פרטי עד הבית

העסקת שף פרטי לבית הפכה לאופציה פופולרית עבור מי שרוצה ליהנות מארוחות טעימות ובריאות מבלי לבלות במטבח. פוסט זה בבלוג

קראו עוד »

שף פרטי

שפים פרטיים מציעים דרך ייחודית ונוחה ליהנות מארוחות איכותיות במסעדה בנוחות של הבית. פוסט זה בבלוג יבדוק את היתרונות של

קראו עוד »

צרו קשר

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן