הזמנות 24 שעות מראש | משלוחים לכל הארץ במחירים משתנים בתיאום טלפוני

קייטרינג טבעוני לאירועים

אין ספק כי שירותי קייטרינג ממשיכים לתפוס תאוצה ועם השנים מספר חברות הקייטרינג גדל, בן אם מדובר על קייטריג חלבי, לבין שירותי קייטרינג בשרי או גורמה.. בשנים האחרונות נכנסה המגמה הטבעונית והפכה לטרנד מאוד משמעותי בתחום הקולינריה. טבעוניים אשר אוכלים אוכל מן הצומח ואינם אוכלים בשר וסוגי מזון מהחי .מגמה זו החלה ליצור שינוי גם בתחום האירועים ובשירותי הקייטרינג המלווים בתחום זה . כיום, יש מגוון רחב של חברות המספקות שירותי קייטרינג טבעוני או קייטרינג צמחוני המציעות תפריטים שונים ומגוונים.

חמלה של טעם

אחת הסיבות שמספר הטבעונים רק גדל עם הזמן זה בגלל התעללות בבעלי חיים. יותר ויותר אנשים חשופים לסבל והכאב שבעלי חיים עוברים מידי יום ולא מוכנים לקחת שום חלק של טעם. תזונתם של הטבעונים מעלים ערך מוסף לאוכל בריא וחמלה לבעלי חיים. חברת קייטרינג טבעוני כשר או קייטרינג צמחוני מציעות מאכלים גם צמחוניים וגם טבעונים. כמו כן, חברות אלה משתמשות בחומרי גלם הכי טובים שיש וללא שום חומר גלם שקשור לעולם החי.

לצפייה בתפריט הקייטרינג הטבעוני שלנו לחצו כאן

בחירת התפריט

מאז שמגמת הטבעונות נכנסה ועד כה, נוצרה סטיגמה שלטבעונים אין מה לאכול מלבד בשר, דגים ומאכלים חלביים. ובכן, לטבעונים יש בחירה רחבה מאוד של מאכלים שאיתם ניתן להרכיב תפריט לאירוע. בחירת תפריט טבעוני כמו בכל אירוע מהווה פרמטר חשוב וחוויה קולינרית למוזמנים. חברת קייטרינג טבעוני בירושלים ובעיר אחרת משתמשות בירקות, קטניות, טופו, קינואה, עדשים ועוד. יש להדגיש, שלמאכלים בשרים יש תחליפים דומים בטעם שונה כמו למשל שווארמה טבעונית.

אווירה שונה

בחירת קייטרינג טבעוני לחתונה, מהווה חשיבות רבה בתזונה טבעית לכל הטבעונים הנוכחים באירוע. אין ספק שהאווירה היא שונה כאשר מדובר במוזמנים שרובם צמחונים או טבעונים. מבחר רחב של מנות עיקריות בטעמים אקזוטיים מפיצים ריחות נהדרים לכלל האורחים. חגיגה קולינרית עם מגוון פירות, ירקות ועוד מנות עיקריות שיכנסו צבעים חיים לכל אורך האירוע.

קייטרינג שף יהושע מזמין אתכם להתרשם מהתפריט הטבעוני ולהפיק עבורכם אירוע מושלם בעל טעמים ייחודים ושפע מנות טבעוניות שיהפכו את האירוע שלכם לחוויה קולינרית אחרת.

שיתוף:

עוד באותו הנושא

שף פרטי עד הבית

העסקת שף פרטי לבית הפכה לאופציה פופולרית עבור מי שרוצה ליהנות מארוחות טעימות ובריאות מבלי לבלות במטבח. פוסט זה בבלוג

קראו עוד »

שף פרטי

שפים פרטיים מציעים דרך ייחודית ונוחה ליהנות מארוחות איכותיות במסעדה בנוחות של הבית. פוסט זה בבלוג יבדוק את היתרונות של

קראו עוד »

צרו קשר

Open chat
שלום 👋
איך אפשר לעזור?
דילוג לתוכן